Selasa, 15 Januari 2013

hari-1 & hari-2...miss the policeman

13.01.2013
hari ni adalah hari xcited bg aku dan angah...angah kna pi langkawi untuk kursus polis sukarelawan...aku dan dia akan berpisah buat sementara waktu...demi masa dpn,hati yg tak rela pown aku terpaksa lepaskan dia pergi..pkul 10.40pg aku kuar dr rumah untuk ambil dia...tgu dia siap kat rumah last2 aku smpai jetty hampir kul 11.45..selapas pendaftaran dia duduk lepak dgn aku,anis dan abg jo..acik n family dia dtg..sibuk smbg dgn org ni, org tu..bila nak pi aku just leh tgk ja...dia janji nak buat sesuatu untuk aku tp aku tak ungkit sb aku tau dia malu dgn kwn2 dia...takpa janji dia pergi dan balik dgn selamat...

14.01.2013
rindu sgt2 rindu pada dia...tgk semua bnda teringat dia...mana taknya...susah nak call n msg...aku pi keja seperti biasa tp ada 1 2 org tegur aku knpa aku diam ja hari ni...sb rindu dia lar....huhu...time rehat tgh hari dia call aku...rindunya...tp smbg pun tak smpai 10 minit..takpa aku pham waktu dia kat sana sgt limited.. dia call aku pun aku amat hargai...kul 11 mlm dia call aku plak...mmg aku tau dia ada free time sikit waktu mlm...kami cit cat sblm dia tido...bahagianya...babah duk baik2 tau...jgn nakal2...

Published with Blogger-droid v2.0.6

Tiada ulasan:

Catat Ulasan