Jumaat, 18 Januari 2013

hari ke-5...pilu merinduimu

hari ni aku masih ttp rindukanmu...tp dlm keadaan pilu dan sedih...kata2 smlm masih berlegar dlm fikiran ni...takpa aku redha...aku cuba untuk kurang mengingati mu...tp hati ni terlalu rindumu...setiap detik aku ingat...adakah kau ingat aku seperti mana aku ingatkan kau...

babah nak tau setiap kali rantai ni berdenting...setiap kali wajah babah dlm ingatan maa..cincin babah ini mbuatkan maa rasa dkt dgn babah...sma cm cincin ni dekat dgn hati...tgh hari td babah tpn awal...bahagianya..petangnya babah hantaq gmbr pkai bj melayu...hensemnyaaaa.....terubat rindu tgk babah hensem...mlmnya babah call maa...tepat kul 10.45..hepynya...rasa cm duk sebelah ja...mcm2 kami borak...bahagia terasa...dan aku dah tak rasa sedih dah...dah lupa...sayang babah terlalu ketat....

Published with Blogger-droid v2.0.6

Tiada ulasan:

Catat Ulasan