Sabtu, 19 Januari 2013

hari ke-6 rindu menunggu kepulanganmu....

yeeehuuu....dah hari ke-6 dah...tak sangka...derita bakal berakhir...bgn pagiku dgn senyuman...dlm hati senantiasa bermain "sok babah balik yeh..sok babah balik yeh..." hepy hati ni...nak jumpa babah....

sbnrnya aku ada plan...aku nak hadiah sesuatu bila dia smpai sini...aku buatkan kek coklat kesukaan dia...aku nak segala penat dia hilang bila dia mkn kek aku...aku siap berangan...bila dia turun jety...dia tercari2 aku kat mana..pastu aku dtg pd dia dgn senyuman hulur kek coklat aku...hehe...mcm crita hindustan plak..

tapi sedikit kecewa...tgal angan2 ja..sok family dia nak pi ambik..tp tak pa...kira fair lar..aku pi hantar...diorg lar yg pi ambik..mungkin aku akan tgu kat jety ja kot..bg kek...n no feeling2 like citer hindustan...haha...lgpown dia penat..mesti nak balik berehat..

babah...
kek ni maa buat khas untuk babah
moga babah hepy2 n senyum2 ja bila mkn kek ni
kek ni mmg maa buat untuk sambut kepulangan polis yg ku cinta...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

Catat Ulasan